Graymiles’s Weblog

اکتبر 29, 2008

آروم تر…….

Filed under: Uncategorized — graymiles @ 9:41 ق.ظ.

تو جاده ی زندگی گاهی انقدر تند می ریم که…….

مجبور میشن واسه متوقف کردنمون از سرعت گیر استفاده کنند….

5 دیدگاه »

  1. سلام…موافقم باشما ..ضمن اینکه کسانی معمولا دچار اونجور تندرفتن می شن که خوشون رو گم کردن..مرسی از لینک..راستی در مورد مطلب من ، با اینکه شرایط پریروز ستم بود ولی همینکه سوژه ی نوشتن مطلبی شد ، نشون می ده تو بدنرین شرایط هم می شه چیزهای خوبی پیدا کرد..شاد باشین

    دیدگاه توسط مهرداد — اکتبر 29, 2008 @ 3:44 ب.ظ. | پاسخ

  2. سلام سارايي. قربونت برم كه از دانشگاه كامنت مي گذاري!…. خجالت مي دين!!!!!!… ذاتا پر حرفم چه كنم؟….. خوش به حال تو كه در يك جمله كلي حرف هاي خوب براي گفتن داري…. دوستت دارم و به همه سلام برسون سارايي.

    دیدگاه توسط دختر عموووووووووووووو — اکتبر 29, 2008 @ 5:23 ب.ظ. | پاسخ

  3. گاهی بهتره متوقف بشیم…

    دیدگاه توسط behlimoo — اکتبر 30, 2008 @ 9:30 ق.ظ. | پاسخ

  4. عکس هایی که می ذاری خیلی باحالن! من فکر کنم جز هر دو دسته از اون آدمها هستم هم اشتها هم غذا!!! هاها!

    دیدگاه توسط lost-destiny — اکتبر 31, 2008 @ 7:59 ق.ظ. | پاسخ

  5. سلام..مرسی باز سر زدین اما من باید بپرسم چرا آپ دیت نشده هنوز اینجا …اگه روال به جملات کوتاه نوشتن باشه که خیلی راحت باید اینجا به روز شه..راستی می بخشین تازه الان دیدم توی مطلبتون نوشتین(از سرعت گیر استفتده کنند….)استفاده کنند رُ تصحیح کنید..شاد باشین 🙂

    دیدگاه توسط مهرداد — نوامبر 3, 2008 @ 10:59 ق.ظ. | پاسخ


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

بیان دیدگاه

ساخت یک وب‌گاه یا وب‌نوشت رایگان در WordPress.com.