Graymiles’s Weblog

اکتبر 16, 2008

Filed under: Uncategorized — graymiles @ 9:21 ق.ظ.

هی فلانی…

     زندگی شاید همین باشد

یک فریب ساده و کوچک…

           آن هم از دست عزیزی

   که تو دنیا را جز برای او

و جز با او نمی خواهی

          من گمانم زندگی باید همین باشد…….

                                                      (اخوان)

7 دیدگاه »

  1. سلام
    من از شخصیت اخوان خوشم میاد! فقط خواستم بدونی یه موقع!!!! دی:)

    دیدگاه توسط مجید — اکتبر 20, 2008 @ 12:30 ب.ظ. | پاسخ

  2. سلام…ممنون که خبرم کردین..من هم موافقم و این فریب خوردن رو دوست دارم ..خوشا اینگونه فریب خوردن ..عشق است به روز است..شاد باشین -;{@

    دیدگاه توسط مهرداد — اکتبر 20, 2008 @ 6:53 ب.ظ. | پاسخ

  3. سارايي؟ حالا يواشكي آپ مي كني؟….زياد كه دير نرسيدم؟…. فريب خوردن به نظر من اين شكليش خيلي قشنگه! خود خود زندگيه…. خيلي خوبه يك موقع هايي آدم اين طوري از دست نازنينانش فريب بخوره!

    دیدگاه توسط دختر عموووووووو — اکتبر 21, 2008 @ 1:02 ب.ظ. | پاسخ

  4. http://abdarkhaneh.persiangig.ir/audio/weblog.wma
    سلام…
    اندك اندك جمع مستان از پي انديشه شان وا مي رود
    خوب بود آدمي قدر مي دانست آنچه كه خدايش بر او هديه فرستاده است..
    خوب بود آدمي اينقدر بي تاب و عجول نبود…
    خوب بود قلبها بر مدار منفعت نمي چرخيد و رنگ به رنگ نمي شد..
    خوب بود خوبيها اثر از خوب داشت…
    خوب بود ….

    سلام …
    استفاده كرديم ….
    بيش ازين كاش گرفتار خدا مي بوديم…
    بدرود……صبای مازندران
    http://www.stabfa.blogfa.com

    دیدگاه توسط صبا — اکتبر 22, 2008 @ 9:01 ق.ظ. | پاسخ

  5. سلام سارا گلم…. خوشگل من خوبي؟…. پيامت رو گرفتم نازنين من…. نمي دونم اين بلاگفا چش شده….. واقعا همه رو كلافه كرده….. درست مي شه عزيزم نگران نباش…. من ديگه هميشه ميام و سر مي زنم تا به محض اپ شدنت برات نظر بگذارم…. فكر كنم اين طوري بهتر باشه…. به همه سلام برسون و ممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممماچ…..

    دیدگاه توسط لادن از اروگوئه — اکتبر 23, 2008 @ 1:04 ب.ظ. | پاسخ

  6. سلام سارايي! ممنونم! چه قدر خوشحالم كردي. منم دلم يك ذره شده بود. آف ها رسيد. ما بد نيستيم ممنون! چند بار خونه تون زنگ زدم. موفق نشدم باهاتون حرف بزنم. يك زنگ مي خوره قطع مي شه. نمي دونم چرا! به همه سلام برسون و يك دنيا ممنون ازت. اين جا همه سلام مي رسونن.

    دیدگاه توسط دختر عمووووووووو — اکتبر 26, 2008 @ 9:32 ق.ظ. | پاسخ

  7. ajab sheri,basi zibast!!!kesi ke behet ino dade adame khefeni bude 😉

    دیدگاه توسط nazi — اکتبر 26, 2008 @ 6:08 ب.ظ. | پاسخ


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

بیان دیدگاه

وب‌نوشت روی WordPress.com.